sunnuntai 23. elokuuta 2015

Minuuden teesit

Olen julkaissut youtube-videon, jossa esitän laatimani Minuuden teesit.
Video löytyy Lea Koljonlahti: Minuuden teesit.

Mielestäni jokaisen minuutta tulisi varjella, nähdä, tuntea ja ymmärtää niin kuin olen tässä ilmaissut. Jokainen on tärkeä, tarkoitus ja tehtävä. 

Tässä vielä teesini:



Minuuden teesit

-      Minuus on hyvää, pyhää, suojeltavaa, kaunista.
-      Minuus on ainutlaatuista, erityistä, arvokasta, totta.
-      Minuuden peruskalliota on se, että: olen rakastettu, arvokas, hyväksytty, minua tuetaan, saan anteeksi.
-      Minuus on ihmisyyden laulun soimista.
-      Minuus on elämänlahjan vastuuta.
-      Minuus on sitä, että minulla on väliä.
-      Minuus on iloksi syntymisen jatkumista ensimmäisestä hetkestä alkaen aina viimeiseen hetkeen saakka.
-      Minuus on lämpöä, rohkeutta, selviytymistä, onnistumista.
-      Minuus ei ole minäkeskeisyyttä eikä itsekkyyttä, mutta samalla täyttä itseä.
-      Minuus on aitoa yhteyttä, läsnäoloa, kohtaamista, lupaa olla ihminen ihmisten maailmassa.

Elämän suuressa sylissä minuuden syntymä jatkuu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti